Interim opdrachten
- Opdrachtnaam
- Procesbegeleider / adviseur meerjarenplan
- Organisatie
- Zorginstelling
- Plaats/regio
- Randstad
Beschrijving organisatie
De zorginstelling heeft een projectteam geformeerd met de opdracht een meerjarenplan op te stellen voor fondsenwerving. Het plan moet binnen enkele maanden gereed zijn.
Opdrachtbeschrijving
De interim-manager / adviseur heeft tot taak de projectgroep te begeleiden en kritisch te zijn op zowel de inhoud en als op het proces van totstandkoming. Daarbij zal hij o.a. discussiebijeenkomsten moeten leiden en de redactie over het plan voeren . De interim-manager rapporteert aan de directeur.
Opdrachtvereisten
Voor deze opdracht worden aan de interim-managers/adviseur de volgende eisen gesteld
- goede proces en adviesvaardigheden
- ervaring met het opstellen van meerjarenplannen en -visies en het ontwikkelen van marketingconcepten
- aantoonbaare kennis en ervaring van de zorg en de fondsenwervingsbranche
- tenslotle kritisch, creatief en inspirerend
Verwachte inzet
Een juiste inschating van de verwachte inzet is nog niet te maken maar zal sterk afhangen van het proces dat zal worden gevolgd. Op voorhand verwachten we een inzet van enkele dagen per maand. De startdatum ligt begin november.
Contact
Gaarne zien wij uw reactie (brief met korte motivatie en beschikbaarheid , CV met pasfoto) tegemoet. Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met Hans Pareau Dumont